Klantenservice
1 Betaalmogelijkheden
1.1 Kan ik onder rembours bestellen?
Wij ondersteunen inderdaad remboursverzending, dit tegen een bedrag vam € 13,95 inclusief verzenden.
U kunt daarnaast ook gewoon betalen met Ideal of paypal. Uiteraard kunt u altijd uw bestelling binnen 7 werkdagen retourneren nadat u met ons in contact bent geweest.
2 Bezorgkosten
2.1 Wat zijn de kosten voor verzending binnen Nederland?

Verzending binnen Nederland worden bezorgd door PostNL, tegen een vast tarief van € 6,75 voor pakketten tot 25 kg.




 

2.2 Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?

Voor leveringen naar België betaald u een verzendtarief vanaf € 9,50. Bij zwaardere pakketten wordt dit bedrag door het systeem verhoogd en weergegeven in de winkelwagen.

 

2.3 Gratis verzending?


Bestellingen vanaf € 100,00 met een gewicht tot 25 kg worden gratis naar uw verzonden op een adres in Nederland.

Voor buitenlandse zending zijn tot op heden nog altijd verzendkosten verschuldigd.

3 Klachten
3.1 Ik heb een klacht. Waar en hoe kan ik deze indienen?
De Kaarswinkel vindt het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent. Heeft u een klacht neem dan contact met ons op via het contactformulier of maak een ticket aan. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Zit u ergens mee, meldt dit dan even aan ons zodat wij onze service in de toekomst kunnen verbeteren.
4 Klantgegevens
4.1 Wat gebeurt er met mijn klantgegevens en zijn deze veilig beschermd?
Ja, uw klantgegevens zijn veilig bij De Kaarswinkel. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het afhandelen van uw bestelling. Uw klantgegevens blijven in bezit van De Kaarswinkel en worden nimmer doorgegeven aan derden.
4.2 Hoe gaan jullie om met privacy gegevens?
De Kaarswinkel respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.
5 Leveringen naar het buitenland
5.1 Wat zijn de bezorgkosten voor het buitenland?
Indien u een bestelling wilt plaatsen in onze webwinkel, maar bent u niet woonachtig in Nederland, dan kan dat alsnog. Wij verzoeken u dan even via de mail contact met ons op te nemen, zodat wij in overleg met u kunnen afstemmen wat de beste en goedkoopste oplossing is voor levering van de producten.
6 Ontvangen en Retourneren
6.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Mocht u onverhoopt toch willen afzien van uw aankoop of bevallen de artikelen u niet, dan kunt u dit kenbaar maken bij De Kaarswinkel via het versturen van een e-mail, danwel aanmaken van een ticket in ons systeem. U dient hiervoor wel inglogd te zijn.

Tevens dient u in geval van retourneren hiervan melding te maken binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw bestelling, anders verloopt uw recht op teruggave en van uw aankoopbedrag.
6.2 Er is iets misgegaan met de bezorging. Wat kan ik doen?
Mocht uw bestelling door u niet in goede orde ontvangen zijn, dan kunt u dit melden via de mail of u kunt een ticket aanmaken in ons systeem. U dient daar wel voor ingelogd te zijn.
Wij zullen dan samen met u in overleg treden en met u een passende oplossing zoeken waar u als klant tevreden mee bent.
Bezoek Kaarswinkel.nl op ShopMania
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »